Informació de serveis amb relació a l’atemptat a la Rambla

Els serveis de la ciutat de Barcelona continuen activats després de l’atemptat a la Rambla per atendre a tothom que ho necessiti.

El transport públic i la circulació de vehicles han estats restablerts a tota la ciutat. Podeu consultar tota la informació al web de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i al compte de Twitter @TMBinfo.

El Centre d’Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB) continua atenent els afectats per l’atemptat de la Rambla. El CUESB està situat al carrer de la Llacuna, 25. L’atenció als familiars de possibles víctimes es fa mitjançant el telèfon habilitat per Emergències de Catalunya +34 900 400 012.

Els comptes a les xarxes socials per seguir l’actualitat i la informació al voltant de l’atemptat de la Rambla són els següents: Mossos d’Esquadra, @mossos; Emergències de Catalunya, @emergenciescat, i Policia Nacional, @policia. Si teniu informació sobre l’atemptat, us podeu dirigir al correu electrònic mossos.terrorisme@gencat.cat o trucar al telèfon +34 937 285 220.

Sobre l’activitat a la ciutat, podeu mantenir-vos informats al compte de l’Ajuntament de Barcelona @bcn_ajuntament.

Ets de visita a Barcelona?

El centre d’atenció telefònica d’informació al visitant de Turisme de Barcelona està obert les 24 hores. Aquests en són els telèfons: 932 853 832 i 932 853 834.

Des de l’activació del dispositiu, el CUESB ha atès 131 persones afectades per l’atemptat, allotjant-los en el mateix centre i en hotels, o donant suport psicològic. D’altra banda, s’han coordinat accions per a diferents tipus de necessitats, com ara logístiques o d’avituallament.

Continua actiu el pla d’acolliment a visitants en hotels de l’Eixample per als visitants que ahir no podien accedir al seu hotel situat al districte de Ciutat Vella. Aquest servei l’ofereix Turisme de Barcelona d’acord amb el Gremi d’Hotels de Barcelona.

Al mateix temps, s’està oferint suport lingüístic als visitants ingressats i amics i familiars en hospitals i serveis d’emergències.

Des de l’activació del dispositiu, el Centre d’Urgències i Emergències Socials (CUESB) ha atès 131 persones afectades per l’atemptat, allotjant-les en el mateix centre i en hotels o donant-los suport psicològic. D’altra banda, s’han coordinat accions per a diferents tipus de necessitats, com ara logístiques o d’avituallament.